piątek, 8 listopada 2013

Witam!

Witam wszystkich!
Niektórzy znają mnie z bloga: 
marzeniasiatkarskie.blogspot.com
Inni dopiero będą poznawać mój styl pisania :)
Moje opuszczenie bloggera trwało tylko 37 dni!
Przyzwyczaić się nie mogłam do tego, że piątkowe czy sobotnie popołudnia
nie spędzam przed komputerem pisząc kolejne historie życia moich
blogger'skich ludzi. Że to tak ujmę :) 
Nowy blog jest założony z tęsknoty do pisania i do 
wspaniałych ludzi, dla których siatkówka jest całym życiem. 
Opowiadanie będzie związane z Resovią  -
Moim najukochańszym klubem :) Ulubionym zawodnikiem od 
samego zakochania się w siatkówce jest Krzysiu Ignaczak :)
Postaram się w jak najkrótszym czasie ogarnąć 
całe to tło, układ strony itp. 
 Rozdziały powinny być dodawane piątek-sobota co tydzień. 

ORGANIZACJA:
Umieszczę specjalną zakładkę z boku dla stałych czytelników,
żeby mogli się tam wpisać, po to by potem dostawali powiadomienia 
o nowych postach. 
Uprzedzam już na początku, że nie zabawiam się w wchodzenie na wasze 
blogi po to, by w komentarzu wpisać następującą treść:
"Hej! Wejdź na miedzy-blokiem-a-siatka.blogspot.com bo dodałam nowy rozdział."
Jest to dla mnie męczące i tracę na tym dużo czasu. 
Po to właśnie zrobię zakładkę "Obserwujący". 
Dodatkowo zrobię zakładkę "Spam" żeby w tym 
miejscu każdy kto chce, mógł wpisywać swoje blogi :)

 -------------------------------------------------------------------------------------------
Dziękuję za każde wejście !

1 komentarz:

  1. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału :D mam nadzieję, że szybko się pojawi! :D Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń